El Grup Mediterrània estrena ‘Tornem a Ballar’, de manera presencial i amb públic

L'espectacle de 50 minuts ha servit per preparar l'actuació de Festa Major i és el primer espectacle des de la pandèmia

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/05/21 a les 22:02h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

“Tornem a Ballar” és el primer espectacle post pandèmia del Grup Mediterrània i que ha servit perquè el públic tornés a vibrar de la dansa tradicional catalana aquest diumenge al Casal de Mira-sol. L’espectacle, de 50 minuts de durada, ha permès veure els balladors i balladores a sobre de l’escenari amb diferents representacions i respectant les mesures anti-covid. Una setantena d’assistents han gaudit de l’espectacle presidit per l’alcaldessa, Mireia Ingla, acompanyada de la regidora de Cultura, Esther Madrona, i de la regidora de Ciutadania, Gemma Aristoy.

El Casal de Mira-sol ha obert portes perquè el Grup Mediterrània exhibís la feina feta durant aquest any i mig sense actuar per culpa de la pandèmia. Els balladors i balladores han exhibit talent sobre l’escenari amb tot tipus de coreografies. La primera actuació, Divertiments, és una síntesi de tres danses catalanes ballades per Festa Major i Carnaval. Els balladors i balladores han hagut d’actuar amb mascareta i complint tots els requisits sanitaris. L’habilitat i els moviments han deixat el bon estat de forma i els assajos constants que s’han fet, tot i el coronavirus. Vilanesca i Aires de Terra Alta, entre d’altres, s’han representat sobre l’escenari. Un retorn esperat amb el públic. @119476–> tall#tam0745