El Junior derrota el Moja i ja mira cap a la part alta de la classificació

futbol_junior_1516_cortes_nostra.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
22/10/16 a les 00:03h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El Junior supera el Moja (2-0) a la vuitena jornada de lliga i avança fins la sisena posició del grup 3 de Segona Catalana de futbol. Els blau-i-negres han dominat el joc durant bona part del partit i s’han endut els tres punts gràcies als gols de David Bartumeus i Xavi Mayol. Els santcugatencs sumen 10 punts dels últims 12 possibles i consoliden la trajectòria ascendent cap als llocs capdavanters de la taula.

Partit molt seriós del Junior, que ha demostrat el seu bon moment de forma des de l’inici i s’ha avançat al minut 20 de la primera part amb un gol de David Bartumeus, aprofitant una passada de la mort d’Arnau Rion. Els santcugatencs han controlat el ritme del joc durant la primera mitja hora, però han concedit una ocasió al Moja que ha donat ales a l’equip visitant cap al final de la primera meitat. El Junior ha mantingut la concentració defensiva i a la segona meitat ha gaudit de diverses ocasions per sentenciar. El 2 a 0 no ha arribat fins al minut 79 de partit, gràcies a un contracop finalitzat per Xavi Mayol. L’entrenador del Junior, Hans Schönhöfer, valora la solidesa defensiva de l’equip i confia que el bon joc demostrat els portarà a la part alta de la classificació.

Declaracions

Hans Schönhöfer

L’equip està creixent, ens han fet un gol en quatre partits i això vol dir que estem treballant bé. Crec que hem de seguir aquesta línia i que en dues o tres jornades estarem entre els tres o quatre primers.

Dissabte que ve el Junior visita el camp de la UD San Mauro, que és vuitena amb un punt menys que els santcugatencs.