El Junior es desfà de l’Egara en la lluita per entrar a la final four

Els d'Oriol Torras han guanyat aquest diumenge al conjunt terrassenc 5 a 2

-->
Enllaç copiat al clipboard
10/05/26 a les 14:44h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

El primer equip masculí d’hoquei herba del Junior ha vençut (5-2) l’Egara en la 20a jornada de la Divisió d’Honor. Amb aquesta contundent victòria, el conjunt de Sant Cugat es desfà d’un rival directe per la lluita per a la final four i es col·loca a quarta posició amb 37 punts. La pròxima jornada, rebran el Barça, vuitè classificats.

El duel ha començat tranquil. Durant el primer quart d’hora de joc no hi ha hagut moltes oportunitats per cap dels dos equips, malgrat que s’ha jugat més al camp del Junior, ha acabat 0 a 0. Al segon quart el Junior ha sortit amb més confiança, i a la primera ocasió, Ignasi Vilumara ha obert la llauna pels locals. El gol els ha donat confiança, i han començat a generar més perill. A tres minuts per la mitja part, Bruno Font ha convertit el segon augmentant l’avantatge.

A la represa Ferran Muñoz ha convertit un penal per fer el tercer, però l’Egara no s’ha rendit. Primer han avisat amb un penal córner que no ha agafat porteria, i pocs minuts després, Pol Torres ha aconseguit fer el primer pels visitants escurçant distàncies. Al darrer quart d’hora de joc, Marco Moretto ha marcat el quart pel conjunt blau-i-negre, i deu minuts després, Pol Torres de nou, ha convertit un penal córner per posar el 4 a 2. Als últims instants del duel, Aleix Bozal ha marcat de penal córner per posar el cinquè i arrodonir una victòria essencial per continuar somiant amb la final four.

L’entrenador del Junior, Oriol Torras ha declarat en finalitzar el partit: “Crec que hem començat millor, més concentrats i treballant molt bé sense pilota”.