El Junior es reforça amb les incorporacions de l’argentí Gonzalo Merino i Santi Donoso

Els blau-i-negres potencien l'equip per al segon tram de la Divisió d'Honor

201211-juniormasc-fcbarcelona_font_rfeh.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
01/02/21 a les 12:26h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

L’equip masculí del Junior d’hoquei herba incorpora el central Santi Donoso, procedent del Barça, i el davanter argentí Gonzalo Merino per afrontar la segona volta de competició a la Divisió d’Honor. Donoso és un defensa experimentat a la categoria i Merino un jugador especialitzat en el penal- córner. Tots dos jugadors debutaran el 14 de febrer davant l’Atlètic de Terrassa, tercer classificat.

El Junior, setè classificat amb 11 punts, vol millorar la primera volta feta i aconseguir un salt qualitatiu a la plantilla. L’arribada de Donoso per apuntalar la defensa i jugador que coneix el tècnic del Junior, Oriol Torras, de la seva etapa al Barça ha de servir per incrementar l’experiència de la plantilla. A la vessant ofensiva també s’ha incrementat amb un jugador destacat l’argentí Gonzalo Merino. El tècnic, Oriol Torras, ressalta el potencial dels dos jugadors i sobretot la qualitat de Merino en atac.

Declaracions

Oriol Torras

Els dos jugadors ens aportaran molt i Merino en el capítol ofensiu.