El juvenil masculí del Junior vol revalidar l’Estatal d’hoquei sala al Pav 3

Sant Cugat acull aquest cap de setmana la competició i on els santcugatencs defensen el títol

230222-juvenilsalamasculijunior_foto_rfeh.jpg
Juvenil del Junior d'hoquei sala / Foto: RFEH
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
23/02/23 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

L’equip masculí del Junior vol revalidar el Campionat d’Espanya d’hoquei sala aquest cap de setmana al Pav 3 de la nostra ciutat. Sant Cugat acull aquesta competició tant masculina com femenina durant dissabte i diumenge. El conjunt d’Oriol Salvador afronta les semifinals davant el CD Terrassa aquest dissabte a les 17.30 h. L’altre semifinal enfronta l’Atlètic de Terrassa i l’Egara. La final es disputa diumenge a les 12.45 h. El Junior vol sumar el seu tercer Campionat d’Espanya consecutiu.