El masculí del Junior visita el Barça amb l’objectiu de seguir sumant victòries

Els santcugatencs volen seguir agafant forma de cara la primera ronda de l'EHL que es disputarà a Barcelona del 5 al 7 d'octubre

hoquei_herba_junior_masc_17_18.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/09/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

El masculí del Junior visita aquest diumenge el camp del Barça a la segona jornada de la Divisió d’Honor d’hoquei herba després de començar amb bon peu la temporada amb una victòria contundent al Jolaseta. Els de Roger Pallarols volen continuar agafant forma de cara l’EHL davant un Barça que arriba després de perdre 4 a 1 contra el Club de Campo.

L’entrenador de l’equip, Roger Pallarols, ha explicat a Cugat.cat que l’equip necessita ‘estar des del minut 1 al cent per cent’ per guanyar el partit.

Declaracions

Roger Pallarols

Aquest partit de diumenge és un partit que si el juguem amb la poca intensitat de diumenge passat, el perdrem. L’equip ha d’estar del minu 1 al cent per cent, atacant sempre i anant a guanyar.

El Junior jugarà el partit amb la mirada posada a la primera ronda de l’EHL que es disputarà a Barcelona del 5 al 7 d’octubre.