David contra Goliat o Torreense davant Sporting de Portugal. Aquesta ha estat la final de la Copa de Portugal i on ha saltat la sorpresa per part de l’equip que milita a Segona Divisió, el Torreense del santcugatenc Arnau Casas. Casas ha aconseguit el primer títol, La Copa (Taça), amb aquest club modest que té poc menys de 2.000 socis davant el gegant Sporting de Portugal i classificació per a l’Europa League. El santcugatenc s’ha imposat (2-1) en una final que va acabar amb triomf agònic a la pròrroga.
Casas, format al Mira-sol Baco
Arnau Casas va iniciar-se al futbol a la categoria prebenjamí al Mira-sol Baco. Després va passar al SantCu i a la Damm on fitxa pel FC Barcelona. Al club blaugrana va arribar al juvenil A i fins i tot va debutar amb el primer equip a la pretemporada (2023-2024) en un amistós davant l’Olot. Després de marxar del Barça va fitxar per Sarpsborg de la primera divisió noruega. Després de l’aventura noruega es va incorporar al Sportclub Cambuur Leeuwarden d’Holanda les dues últimes temporades.
Temporada somiada
Casas ha guanyat la Taça de Portugal, classificació per a l’Europa League i aquest dijous es juguen l’ascens a la Primera Divisió al camp del Casa Pia, A l’anada, empat (0-0).
Club modest
Amb seu a Torres Vedras, localitat de l’àrea metropolitana de Lisboa amb poc més de 83.000 habitants, l’entitat amb prou feines compta amb 1.500 socis oficials als seus registres. El seu feu, l’Estádio Manuel Marques, disposa d’un aforament limitat a 2.431 espectadors; un recinte de dimensions gairebé diminutes. Casas comparteix vestidor amb cinc jugadors espanyols més.
