El mirasolenc Marcos Montiel fitxa per l’infantil del Barça d’handbol

hanbol_marcos_montiel_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
13/09/16 a les 10:12h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

El mirasolenc Marcos Montiel ha fitxat per l’infantil B del Barça d’handbol després de la bona temporada feta amb l’escola Catalunya. Montiel juga des de fa una temporada i mitja a la lliga escolar, però la qualitat del jove pivot ha cridat l’atenció dels tècnics blaugranes. El Barça B disputarà la fase prèvia per accedir a la Lliga Catalana, màxima categoria de l’handbol català.

Marcos Montiel, de 12 anys, ha fet un pas endavant després d’incorporar-se a l’infantil B del Barça, conjunt de nova creació. Les actuacions destacades amb l’escola Catalunya amb l’equip aleví han propiciat aquest salt qualitatiu. Montiel ha compaginat aquesta última temporada l’handbol i el futbol al Mira-sol Baco. El mirasolenc ha jugat des dels quatre anys al club verd-i-negre.