El Muntanyenc treu un segon i un cinquè lloc del campionat de Catalunya de cros

atletisme_cros_campionatcatalunya.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
29/01/12 a les 19:05h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

La secció d’atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat (CMSC) aconsegueix un segon lloc en categoria benjamí masculí i un cinquè lloc en categoria infantil femenina al campionat de Catalunya de cros. Marc Sala ha fet plata en benjamí, categoria en què el Muntanyenc ha quedat quart per equips. Pel que fa l’edat infantil femení, Carla Morral ha acabat en cinquena posició.

El Club Muntanyenc Sant Cugat arribava a aquesta cita amb algunes baixes, i això ha malmès la configuració dels equips. Alguns dels nens i nens que competien han caigut malalts aquesta setmana i no han pogut arribar al campionat de Catalunya. Malgrat això, el director tècnic de la secció d’atletisme, Manel González, no ha volgut buscar excuses pels resultats obtinguts.

Declaracions

Manel González

S’ha de dir les coses com són, altres anys hem obtingut millors resultats i aquest any només hem aconseguit aquests dos.

Tot i que les previsions eren més ambicioses, el Club Muntanyenc Sant Cugat no ha pogut obtenir llocs al capdavant de les categories aleví i cadet.