El Natació votarà Escañuela com a president de l’espanyola de tennis

tennis_escanuela_hd_publicoes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
13/12/12 a les 06:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

El Club Tennis Natació Sant Cugat votarà José Luis Escañuela en les eleccions a la presidència de la Federació Espanyola de Tennis, apostant així, per la continuïtat. Les eleccions, que tindran lloc el 19 de gener, compten amb dues candidatures, la d’Escañuela, actual president i la de John Rigau, com a oposició. Cugat.cat ha volgut copçar les intencions de la resta de clubs de la ciutat sense obtenir resposta.

S’acosta el dia de les eleccions per a la presidència de la Federació Espanyola de Tennis, i els clubs comencen a tenir clar el seu vot. Els clubs hauran d’escollir entre dues candidatures, la de José Luis Escañuela, actual president i la de John Rigau, aspirant a ocupar la presidència del màxim ens federatiu del tennis espanyol. Cugat.cat ha volgut conèixer el vot dels clubs de la ciutat però només un s’ha pronunciat. Qui ha manifestat el seu vot és el Club Tennis Natació Sant Cugat, que apostarà per la continuïtat, és a dir, per José Luis Escañuela. Un aspirant que compta amb tres santcugatencs i socis del Natació com són el capità de la Copa Davis, Àlex Corretja, el responsable de les seleccions de la Federació Espanyola, Albert Costa, i l’actual vicepresident, Robert Navarro. Per al president del Club Tennis Natació Sant Cugat, Jordi Forcano, aquests motius i el bon tracte entre Federació i club fan que el vot del club vagi destinat a Escañuela.

Declaracions

Jordi Forcano

Com a club votarem a Escañuela. Dins hi ha el Robert Navarro, l’Àlex Corretja i l’Albert Costa que són socis. La relació que tenim amb la Federació és molt bona i no volem renunciar a ella.

El 19 de gener se sabrà si José Luis Escañuela continuarà com a president, o bé, John Rigau agafarà el relleu en la presidència de la Federació Espanyola de Tennis.