El Nike Junior Tour del Club Esportiu Valldoreix tanca amb finals de gran nivell

-->
Enllaç copiat al clipboard
31/03/13 a les 15:19h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

La 6a edició del Nike Junior Tour finalitza amb el tennista de Jerez de la Frontera Lucas Franco com a vencedor en categoria infantil masculina i l’alacantina Eva Guerrero en femenina. En alevins, el burgalès Nicolás Álvarez i calellenca Cristin Mayorova han estat els vencedors en un torneig que ha comptat amb la participació d’uns 600 tennistes.

Un any més, i ja en van sis, el Club Esportiu Valldoreix ha estat l’escenari d’aquest prestigiós torneig en categoria aleví i infantil. Aquest diumenge han tingut lloc les finals des de les deu del matí amb enfrontaments entre algunes de les millors raquestes d’Espanya en aquestes categories. En aleví masculí, Nicolás Álvarez ha superat Eduard Coronado en dos sets (6/2 i 6/3). En femenina, Cristin Mayorova ha aconseguit la victòria guanyant Inés Benito (6/4 i 6/3). En categoria infantil, Lucas Franco s’ha proclamat campió en vèncer Nikita Tatyanin per un doble 6 a 1. En la femenina, Eva Guerrero s’ha endut el títol davant Paula Arias (6/0 i 7/6). El gerent del CE Valldoreix, Roger Badia, es mostra més que satisfet amb el desenvolupament de la cita.

Declaracions

Roger Badia

El temps ens ha respectat, i tenint en compte el nivell, la valoració és molt positiva.

A la cita han assistit el president de la Federació Catalana de Tennis, Joan Navarro, el regidor d’Esports, Xavier Tizón i el president de l’EMD de Valldoreix, Josep Puig.