El nou Handbol Sant Cugat de Dani Ariño inicia la lliga a Granollers

Els santcugatencs debuten aquest diumenge a les 13 h a pista granollerina

201017_handbolstcugat_granollers_fontcugatmedia.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
24/09/21 a les 09:19h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

L’Handbol Sant Cugat inicia la nova etapa amb Dani Ariño al capdavant a la pista del Granollers B aquest diumenge a les 13 h a la jornada inaugural del grup D de la Primera Nacional. Els santcugatencs volen millorar la tercera posició assolida la temporada passada, la millor de la seva història. Un equip que s’ha renovat a fons i que vol optar a l’ascens de categoria.

Els partits entre el Granollers B i l’Handbol Sant Cugat sempre son trepidants i amb molta emoció. El filial granollerí sempre és competitiu i lluita per la part alta. Els santcugatencs, amb molts canvis a la seva plantilla, volen iniciar amb bon peu la temporada en una de les pistes més complicades de la categoria.