La Coordinadora d’Entitats Esportives i la regidoria d’Esports es reuneixen aquesta tarda per debatre sobre el nou model esportiu de Sant Cugat. El president de la plataforma, Ignasi Bassó, espera que la trobada sigui un pas endavant per al futur de l’esport santcugatenc.
La Coordinadora d’Entitats Esportives i la regidoria d’Esports es tornen a veure les cares aquest dimecres amb un tema únic sobre la taula: el nou model esportiu de la ciutat. La primera reunió, celebrada al juny, no va deixar prou satisfeta a la coordinadora. El president de la plataforma, Ignasi Bassó, espera que la nova trobada sigui més positiva.
Ignasi Bassó
Aquest dimecres a partir de dos quarts de vuit de la tarda i a l’ajuntament, la coordinadora i la regidoria d’Esports intentaran traçar un nou model esportiu per l’esport local.

