El nou Punt Verd de Can Magí s’inaugura oficialment aquest diumenge

segona-deixalleria.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
22/04/05 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Municipal

Els santcugatencs disposaran, des d’aquest diumenge, d’un nou Punt Verd ubicat al barri de Can Magí. Aquest equipament està situat en una pastilla de terreny de 5.000 metres quadrats a tocar de l’avinguda de Roquetes, i servirà per dipositar els residus que necessitin un tractament especial, voluminosos o aquells materials que ja es recullen amb el circuit de recollida selectiva, com el vidre o el paper. L’acte d’inauguració constarà d’una festa ciutadana que començarà al punt de les onze a la plaça d’Octavià.

El Punt Verd de Can Magí s’inaugurarà aquest diumenge, 24 d’abril, convertint-se així en la segona deixalleria de la ciutat. Aquest equipament, ubicat en una pastilla de 5.000 metres quadrats a tocar de la Ronda Nord, permetrà als santcugatencs disposar d’un nou equipament on dipositar aquells residus voluminosos o que requereixen un tractament especial. La instal·lació, construïda per Copcisa, està pensada perquè s’integri amb l’entorn i perquè no provoqui cap molèstia als veïns més propers de la zona, compta entre d’altres coses amb un moll de càrrega i descàrrega de contenidors, així com amb un espai tancat i ventilat per emmagatzemar residus especials i objectes voluminosos. Des de l’Ajuntament han volgut incidir en la importància del nou equipament i han manifestat la seva esperança en que la ciutadania en faci un gran ús. Escoltem el tinent d’alcalde de Serveis Territorials, Joan Recasens.

L’acte d’inauguració del Punt Verd de Can Magí es farà aquest diumenge, amb l’objectiu que sigui una jornada festiva. És per això que s’ha previst un espectacle infantil, amb una cercavila de gegants, capgrossos i xanquers que sortirà des de la Plaça d’Octavià a les 11 del matí. Al punt de les 12, es farà l’acte d’inauguració oficial a les instal·lacions, i potseriorment hi haurà un aperitiu i una festa per als més petits. Tot i això, el servei no s’obrirà definitivament al públic fins el proper dimarts, dia 26. Aquest equipament, de titularitat municipal, ha costat més de 600.000 euros, dels quals la Unió Europea n’ha subvencionat el 80%. Recordem que, a banda d’aquest punt verd, l’Ajuntament té previst posar en marxa en breu un mini punt verd al mercat de Torre Blanca i un punt verd mòbil que recorrerà la ciutat amb l’objectiu de donar servei, sobretot als districtes.