El nou tècnic del Winterthur, Jaime Martínez, debuta amb victòria

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/04/06 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol Sala

El Winterthur Sant Cugat derrota per 10 a 5 al Castelldefels en el debut del nou tècnic santcugatenc, Jaime Martínez. Tot i el triomf, els santcugatencs continuen cuers, però a quatre punts de la salvació. Els vermell-i-negres fan un bon partit davant un Castelldefels, que demostra molt poca ambició atacant.

La victòria d’aquest cap de setmana no ha permès que el WSC abandoni la cua de la classificació, però els 4 punts que els separen de la salvació són possibles. Des d’ara fins al final del campionat hi ha 12 punts en joc, que els de Jaime Martínez hauran d’intentar sumar. El parèntesi de la Setmana Santa permetrà al conjunt santcugatenc replantejar-se les 4 jornades que resten per acabar el campionat de lliga i aconseguir la permanència. Dels 4 rivals, dos són rivals directes, l’Hospitalet Bellesport i el Maderas Litorsa, en el primer i l’últim partit que disputaran. Marfil Santa Coloma i La Garriga són els altres dos equips amb qui s’enfrontarà el WSC en aquest tram final de la lliga.