El nou aparcament públic de l’Anònima ja és una realitat. Amb un total de 100 places i més de 2.000 metres quadrats, el nou equipament servirà per millorar la circulació de la zona de la plaça d’en Coll. En principi serà gratuït, ja que es pretén que sigui un servei per als veïns, i només si se’n fa un ‘mal ús’ per part de les empreses del voltant l’Ajuntament es plantejarà convertir-lo en zona blava.
Fruit d’una inversió de 97.000 euros, l’aparcament situat a l’avinguda de Cerdanyola s’emmarca dins un pla de reordenació de la zona del Monestir Est que inclou places, voreres i places d’estacionament. El tècnic de mobilitat de l’Ajuntament, Alejandro Martí, ha dit que aquest pàrking contribueix a reduir la mancança d’aparcaments de Sant Cugat.
Alejandro Martí
Alejandro Martí també ha explicat que, si se’n fa un mal ús, l’Ajuntament es pot plantejar de convertir l’aparcament en zona blava.
Alejandro Martí
A partir de l’any que ve, l’Ajuntament realitzarà obres a l’avinguda de Cerdanyola per fer possibles encara més places d’aparcament.

