El partit a Sevilla és com una final per al Rugby Sant Cugat

rugbi_crsc_cienciassevilla_14_15_5_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
08/05/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

El Club Rugby Sant Cugat visita aquest dissabte a les tres de la tarda l’estadi de la Cartuja per enfrontar-se al Ciencias Sevilla a la penúltima jornada del grup B de la fase d’ascens a Divisió d’Honor. Els santcugatencs en tenen prou amb una victòria o un empat per certificar l’accés a la final, davant un conjunt sevillà que ha de guanyar obligatòriament per evitar quedar fora de la lluita per a l’ascens.

Els santcugatencs tenen una complicada visita a un estadi en què els aficionats apreten molt i el temps no acompanyarà, amb una previsible forta calor que no farà res més que assecar la gespa natural de l’estadi sevillà. Són unes condicions que afavoreixen el joc posicional i de davantera del Ciencias Rugby, que, sabedors de la superioritat santcugatenca en el joc exterior, intentaran com a l’anada fer un joc lent i sense gaires obertures. Per contra, els santcugatencs estan preparant el partit com una final, intentant deixar sentenciada la classificació per afrontar la darrera jornada a casa contra el Durango Rugby sense nervis i poder donar descans als habituals i minuts als que menys han tingut. Primer, han de certificar la classificació en un matx que el seu tècnic, Leo Pereira, preveu molt dur i complicat ja que els sevillans a casa es creixen.

Declaracions

Leo Pereira

Hem d’estar molt concentrats perquè a casa són molt forts. Hem treballat molt bé tota la setmana i estan mentalitzats.

Pel partit a Sevilla, els santcugatencs recuperen el francès Pierre Lartigau i Marcos Duran, que tornen de lesió. Per contra, no podran comptar amb Nico Gómez ni Pau Rodríguez.