El Patí Hoquei masculí obre la segona volta aquest dissabte al pav 2 davant el líder invicte, el Calafell

hoquei_patins_phcsc_mataro_17_18_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
26/01/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

El masculí del Patí Hoquei Club Sant Cugat rep aquest dissabte a dos quarts de vuit del vespre el CP Calafell, líder invicte de la Primera Estatal. Els santcugatencs necessitaran mostrar el seu millor nivell competitiu si volen tenir opcions davant un conjunt que només ha cedit tres empats en tota la primera volta, dos dels quals precisament en les últimes dues jornades. Els vermell-i-negres afronten el matx amb la classificació per a la Copa de la Princesa sota el braç, malgrat la derrota encaixada contra el Manlleu que trencava una ratxa de deu partits sense perdre.

El tècnic del Patí Hoquei, Joan Carles Vadillo, assegura que la disputa de la Copa no ha afectat la mentalitat de l’equip, que dóna prioritat a la lliga de Primera Estatal

i lluita per mantenir-se entre els primers classificats. Vadillo destaca el nivell del Calafell però assegura que sortiran a buscar el triomf.

Declaracions

Joan Carles Vadillo

S’estan mostrant molt sòlids i constants en tots els aspectes del joc: defensivament, en atac i en les transicions. Però segur que si juguem molt bé tindrem opcions de guanyar.

Pau Gilabert és baixa per sanció per aquest partit. Si els santcugatencs guanyen, s’acostaran a vuit punts del lideratge i faran un pas de prestigi per confirmar les opcions d’ascens. Per contra, si perden es poden veure superats per fins a tres rivals que es troben just per sota a la classificació.