El Patí Hoquei Sant Cugat satisfet amb la reunió amb l’alcalde

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
23/11/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esport Municipal

El president del Patí Hoquei Sant Cugat, Miquel Soler, surt satisfet de la reunió que va mantenir amb l’alcalde. Soler comunica a Lluís Recoder tots els problemes de manteniment existents al PAV-2. L’ajuntament designa a Xavier Codina com a nou tècnic d’esports perquè faci un seguiment dels problemes que tenen els clubs a les instal.lacions.

L’alcalde Lluís Recoder es va reunir amb el president del Patí Hoquei Sant Cugat, Miquel Soler, per conèixer els problemes que té el club santcugatenc al PAV-2. Soler va explicar totes les mancances existents a la instal.lació. Un cop acabada la reunió, Soler va destacar que l’alcalde és conscient dels problemes i que es farà un seguiment continu i efectiu de la instal.lació.

La sol.lució ha estat ràpida i de moment ja s’ha contractat a un nou tècnic d’esports, Xavier Codina, que s’encarregarà de fer un seguiment als problemes que tinguin els clubs a les instal.lacions entre d’altres funcions. Miquel Soler creu que amb aquesta persona hi haurà un seguiment més continuat del que succeeix a les instal.lacions.

En les properes hores intentarem conèixer la valoració que l’alcalde fa de la reunió amb el president del Patí Hoquei Sant Cugat, Miquel Soler.