El periodista santcugatenc Lluís Feliu presenta ‘Tarannà emprenedor’

L'autor ha explicat al 'Connectats' els detalls del seu segon llibre

230316-lluis-feliu-a-cugat.jpg
Lluís Feliu, periodista i doctor en màrqueting / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
16/03/23 a les 13:57h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

‘Tarannà emprenedor’ (Publicalis) és el segon llibre del periodista santcugatenc i doctor de màrqueting Lluís Feliu. Un llibre de màrqueting pensat per a tots els públics perquè, com explica l’autor en una entrevista al ‘Connectats’, “el màrqueting l’apliquem des de petits d’una manera natural”.

Escolta-ho

Lluís Feliu combina en aquest llibre teoria i pràctica del màrqueting, a més de reflexió, partint d’alguns casos viscuts en primera persona. El llibre neix de la necessitat del periodista d’analitzar perquè alguns plans estratègics han sortit bé o han fracasat. “Tenia ganes d’explicar-me i ordenar experiències que he tingut”, assegura. ‘Tarannà emprenedor’ s’estructura en 12 capítols on Feliu explica les teories bàsiques del màrqueting d’una manera planera i entenedora. Des de tenir un objectiu a traçar un pla que sigui realista. Són teories que, com reconeix l’autor, “es poden aplicar a molts àmbits, fins i tot a la vida diària. Jo ho aplico”. Amb aquest treball, Lluís Feliu pretén que els lectors s’atreveixin a emprendre els seus projectes personals o empresarials. El llibre es pot trobar a les llibreries de Catalunya i, aviat, també a Amazon.

Declaracions

Lluís Feliu

El màrqueting l’apliquem ja des de petits de forma natutal.