L’equip de govern proposarà al ple una proposta de modificació del Pla General Metropolità (PGM) per reservar sòl per a la ubicació d’una nova escola pública al Parc de Ramon Barnils. El punt inclou altres propostes de regulació d’usos dels sectors del carrer de Víctor Català i l’avinguda de Roquetes, que es volen convertir en zona d’ús esportiu i d’ús tècnic administratiu, respectivament. Un altre punt a tractar és l’adequació de la nova secció de l’avinguda Baixador, prevista després del soterrament de les línies d’alta tensió.
La zona verda a tocar del Parc de Ramon Barnils passarà a ser zona d’equipaments i aquesta modificació es compensarà amb la qualificació de zona verda de la part nord del sector del polígon Hines, a tocar de Can Fatjó dels Aurons. El director de l’àrea de Territori, Joan Giordani, explica el motiu de la proposta.
Joan Giordani
La proposta de modificació inclou també la regulació d’usos dels equipaments del carrer de Víctor Català, que passarà a ser catalogat d’ús esportiu, i de l’avinguda de Roquetes, que passarà a ser d’ús tècnic administratiu.

