L’equip de govern porta al ple de dilluns la modificació del Pla General Metropolità (PGM) que ha de garantir la protecció de Torre Negra, després de
Tot i que la sentència no és ferma i per això Torre Negra continua sent, de moment, sòl no urbanitzable ordinari, l’equip de govern iniciarà de nou els tràmits urbanístics sense incloure referències als valors ambientals de l’espai per assegurar que l’àmbit queda amb aquesta classificació, com ha explicat el tinent d’alcalde d’Urbanisme, Damià Calvet.
Damià Calvet
Calvet també ha explicat que el mateix tràmit servirà per suspendre l’últim Programa d’Actuació Urbanística (PAU) presentat per Núñez i Navarro per aquest sector.
Damià Calvet
Sentències anteriors ja van obligar el consistori a admetre a tràmit els PAU presentats per la promotora, principal propietària dels terreny. En paral·lel als tràmits urbanístics, l’Ajuntament ha recorregut aquesta darrera sentència.

