El portal d’Internet de compra i venda d’automòbils, ‘coches.net’, del grup Anuntis Segundamano, amb seu a Sant Cugat, ha presentat una renovació de la seva pàgina web que facilita, segons l’empresa, la navegació i la cerca d’informació per part de l’usuari. El nou disseny pretén consolidar l’empresa en el lideratge del mercat de l’automòbil on-line a l’Estat espanyol.
La millora de la pàgina web de ‘coches.net’, on es poden adquirir i anunciar tant cotxes i motos usats com nous, consisteix, segons els seus responsables, en una major agilitat en les pàgines, que permet a l’usuari arribar abans al resultat desitjat. Ho explica un dels seus responsables, Marc Serra.
A més, en les fitxes tècniques dels cotxes, s’afegeixen les valoracions realitzades pels propis usuaris, fotografies del vehicle i es publica el nombre de vegades que ha estat vist un anunci. L’objectiu de l’empresa no és altre que el de consolidar el seu lideratge a l’Estat i pretenen de cara al 2005 potenciar la part editorial del portal, amb una secció de proves de vehicles molt més extensa. El portal ‘coches.net’ rep, segons la pròpia empresa, 178.000 visites mensuals i reuneix més de 22.000 ofertes d’anuncis on-line mensuals.

