La portaveu popular, Berta Rodríguez, treu importància a les reivindicacions nacionals com les de la Plataforma pel Dret a Decidir que ‘busquen crispar la ciutadania’. Pel PP cal fixar la mirada en les infraestructures i marca com a objectiu aconseguir el Corredor del Vallès.
En una entrevista a Cugat.cat, la popular Berta Rodríguez ha manifestat el desacord del partit amb l’Estatut i en la concepció de Catalunya com una nació. Per a Rodríguez protestes com les de la Plataforma pel Dret a Decidir, que denunciava el descontent català, no van mobilitzar la gran majoria de la població i només volen crispar la ciutadania.
Berta Rodríguez
Les infraestructures, que van centrar precisament la darrera manifestació de la Plataforma, són per a la portaveu popular un dels elements principals dins les propostes del seu partit de cara a les eleccions espanyoles del 9 de març. Per a Rodríguez és important que es doni continuïtat als estudis fets pels governs anteriors si es vol aconseguir avenços en aquest sentit.
Berta Rodríguez
Pel que fa a la llengua, Berta Rodríguez ha anunciat que seguiran lluitant perquè els pares catalans puguin escollir en quina llengua estudien els seus fills a les escoles.

