El PP demana explicacions a l’equip de govern per la ‘nefasta gestió’ de la concessió del pàrquing de Can Quitèria, que ‘ha abocat’, assegura, a la concessionària a una
En declaracions a Cugat.cat, Benejam s’ha mostrat ‘sorprès’ i ‘indignat’ per la manca d’informació de l’equip de govern i pel que fet que s’hagin hagut d’assabentar d’aquesta subhasta a través del Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).
Álvaro Benejam
L’empresa concessionària, Construcciones Alcaraz, que també es va encarregar de la construcció, es troba en fallida i la venda li hauria de permetre eixugar part del deute, de més d’1,6 milions d’euros. L’empresa que se’n faci càrrec haurà d’assumir les condicions de la concessió i això, espera l’Ajuntament, servirà per tornar a obrir l’equipament 24 hores i caps de setmana, a més de poder fer-hi pagaments amb targeta.

