El PP vol que es retirin les màquines de preservatius dels equipaments municipals

logo-pp-bo.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
28/04/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

El PP ha instat l’alcalde a retirar les màquines de preservatius als espais municipals que s’han instal·lat recentment en el marc del programa ‘Màquina’ que impulsa el departament de Salut i al qual s’ha adherit l’Ajuntament. La portaveu popular, Berta Rodríguez, considera que aquest programa no respon a cap demanda social i ha recomanat al consistori que concentri els seus esforços en donar més informació als joves.

La setmana passada, l’Ajuntament va instal·lar quatre màquines expenedores de preservatius en diferents equipaments municipals i determinades entitats de la ciutat. Aquesta decisió respon a la voluntat de l’Àrea de Polítiques Socials d’adherir-se al programa ‘Màquina’, que impulsa el departament de Salut de la Generalitat, i que té com a objectiu facilitar l’accés dels joves a aquest mètode anticonceptiu i a un preu assequible. El PP, però, s’ha mostrat crític amb aquesta decisió i ha demanat a l’alcalde que ordeni la retirada de les màquines de preservatius perquè, segons diu la portaveu popular, Berta Rodríguez, no existeix cap demanda social entre els joves santcugatencs.

Rodríguez recomana a l’equip de govern que dediqui els seus esforços en aquesta matèria a donar més informació als joves santcugatencs, i no a instal·lar més punts de venda de preservatius. La intenció de l’Àrea de Polítiques Socials, però, és desenvolupar més endavant una segona fase del programa amb la instal·lació de més màquines de preservatius a altres equipaments municipals i entitats que s’hi vulguin adherir.