El periodista Joan Salvat qualifica Valldoreix de “vila excepcional” en el pregó de la festa major de l’EMD. El director i presentador del programa ’30 minuts’ anima els valldoreixencs a afegir-se a les celebracions i a gaudir de la festa per trencar amb la rutina.
En un pregó ple de referències sobre les experiències viscudes com a periodista, Joan Salvat ha elogiat Valldoreix i l’ha qualificat de “vila excepcional”. El periodista ha destacat la proximitat amb Barcelona i les zones verdes com les característiques que li agraden més del territori. Joan Salvat ha animat els valldoreixencs a celebrar la festa major.
La lectura del pregó ha comptat amb la presència de representants dels partits polítics presents a l’Ajuntament i a l’EMD de Valldoreix.

