El regidor d’Esports, Xavier Tizón, i el nou president de la Coordinadora d’Entitats Esportives, Joan Salabert, s’han reunit aquest divendres en la primera presa de contacte des de la ratificació de Salabert en el càrrec. Tizón ha ressaltat la bona sintonia que ha presidit la trobada, remarcant una nova orientació de la Coordinadora de la qual afirma que ‘vol donar un nou sentit perquè tots ens hi poguem sentir còmodes’. Salabert, de la seva banda, ha destacat la necessitat de fer ‘més operatius els instruments’ del grup a partir d’ara, i ha explicat que durant el mes de febrer es definirà un document amb els objectius concrets de l’ens.
La primera reunió entre Joan Salabert com a president de la Coordinadora d’Entitats Esportives i el regidor d’Esports, Xavier Tizón, ha servit per conèixer a fons les inquietuds d’un organisme respecte l’altre i viceversa. Tal com ha assegurat Joan Salabert en declaracions a Cugat.cat, la trobada ha servit per fer un repàs dels diferents àmbits d’actuació, fent èmfasi en definir el paper de la Coordinadora en el nou mapa d’estructures esportives de la ciutat, com el Consell de l’Esport, així com detectar les noves formes de treballar de la presidència entrant. Salabert ha anunciat que aquest febrer es remarcarà els eixos concrets de treball en un document.
Joan Salabert
El regidor d’Esports, Xavier Tizón, s’ha mostrat molt optimista de cara a aquesta nova etapa. Tizón ha obert els braços a una plena col·laboració amb la Coordinadora, amb la qual ha assegurat que estarà en contacte mitjançant tots els canals possibles. El regidor ha destacat les ganes de treballar mostrades pel nou president de l’organisme, que, segons Tizón, permetrà que més membres s’involucrin dins la seva activitat.
Xavier Tizón
Malgrat encara no s’ha concretat la següent reunió, ambdós càrrecs han insistit en una establir una comunicació constant.

