El pressupost municipal del 2007 destinarà 800.000 euros a urbanitzar carrers a les Planes

consell-districte-planes.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
11/10/06 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Municipal

L’Ajuntament destinarà 800.000 euros a urbanitzar els carrers i places de les Planes durant el 2007. Així consta en l’avantprojecte dels pressupostos municipals presentat pel tinent d’alcalde de Promoció Econòmica en un consell de districte extraordinari. L’oposició posa en dubte que la urbanització s’executi l’any vinent perquè no estan previstes les contribucions especials.

El tinent d’alcalde de Promoció Econòmica, Jordi Joly, ha explicat a les Planes l’esborrany de pressupostos municipals per al 2007 i ha detallat algunes partides territorialitzades. El document preveu un milió d’euros d’inversió al districte l’any vinent, repartits entre la partida de 200.000 euros de lliure disposició per part del consell de districte i 800.000 euros destinats a la urbanització de carrers i places. Joly admet que la urbanització de les Planes era una qüestió pendent des de fa molt de temps i afirma que ara ja hi ha els recursos necessaris per tirar-la endavant.

L’oposició, en canvi, dubta que la urbanització de les Planes sigui una realitat l’any 2007 ja que el pressupost no preveu la corresponent partida d’ingressos a través de contribucions especials. La regidora del PSC Neus Sotomayor creu que el projecte continuarà acumulant retard.

De la seva banda, l’Associació de Veïns i Propietaris de les Planes considera que els pressupostos del 2007 perpetuen un ‘greuge comparatiu’ respecte a altres zones del municipi. Una de les vocals de l’entitat, Agustina Alonso, qualifica els comptes municipals d’insuficients per al districte.

Pel que fa a la despesa ordinària, l’àrea de Serveis Urbans és l’única que aporta dades territorialitzades. A les Planes, una de les principals partides -317.000 euros- es destinarà a la gestió de la concessió de recollida de residus.