El professor de bateria de l’escola de música Aula de So, Ramon Ángel Rey, treu al mercat el disc ‘Theaters of memory’ amb la col·laboració de Santi Quintans a la guitarra i Paco Charlín al contrabaix. Amb aquest disc, la formació musical espera donar-se a conèixer al cercle de festivals del jazz.
L’artista nascut a Vigo ha passat 7 anys estudiant música als Estats Units, entre Boston i Nova York. Des de fa dos anys, Ramon Ángel Rey exerceix de professor de bateria a l’escola de música Aula de So. Ramon Ángel Rey explica l’estil musical del disc ‘Theaters of Memory’.
Ramon Ángel
El disc inclou temes originals i diferents revisions d’estandards del jazz. Per al professor de bateria, aquesta és una nova oportunitat més per tocar a festivals.
Ramon Ángel
De cara a l’estiu, la formació musical té la intenció d’oferir concerts a ciutats com Sant Cugat, Terrassa i Barcelona.

