Per apropar-se als electors, el PSC ja ha posat en funcionament un número de mòbil (620.166.390) des del qual l’alcaldable respon els dubtes i les preguntes que li faci arribar la ciutadania a través de Whatsapp. En breu, també estarà disponible la web del candidat, Peresoler.cat. El cap de llista, Pere Soler, remarca que durant la campanya subratllaran els elements d’identitat del partit a diferència de formacions com CiU.
Pere Soler
La proximitat serà un dels pilars de la campanya socialista. Segons el seu responsable, Vicenç San Francisco, el PSC posarà en valor que té ‘un molt bon candidat a l’alcaldia’ i que s’ha fet molta tasca a àmbit municipal.
Vicenç San Francisco
El cost de la campanya
El PSC ha pressupostat 9.000 euros per promoure la candidatura de Pere Soler. Són diners que s’han començat a invertir des de principis d’any i que inclouen també els 15 dies de campanya. Les principals partides són la publicitat exterior (4.500 euros), la publicitat en la premsa local privada (2.300 euros) i els actes de campanya (700 euros).

