14/03/16 a les 20:26h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
Els Diables de Sant Cugat posen la cirereta a la celebració del seu 25è aniversari amb un Premi Ciutat de Sant Cugat. La colla va presentar l’any passat
Els Diables de Sant Cugat tenen a cada Festa Major el seu moment gràcies als espectacles de foc i gresca i als satírics versots. Una cinquantena de persones formen part d’aquesta entitat. El president de Diables, Èric Ricart, ha recordat l’evolució de l’entitat, sobretot en la darrera dècada.
Declaracions
Èric Ricart
En els últims 10 anys, he vist créixer la colla i viatjar per tot Europa transmetent aquest tresor que tenim a Catalunya.
L’entitat va ser pregonera
de la Festa Major de Sant Cugat el 2010.
Tags:
