El quart de segle de Diables guanya un Premi Ciutat de Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard
14/03/16 a les 20:26h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els Diables de Sant Cugat posen la cirereta a la celebració del seu 25è aniversari amb un Premi Ciutat de Sant Cugat. La colla va presentar l’any passat la bèstia de foc i va celebrar un correfoc amb 25 agrupacions d’arreu del país.

Els Diables de Sant Cugat tenen a cada Festa Major el seu moment gràcies als espectacles de foc i gresca i als satírics versots. Una cinquantena de persones formen part d’aquesta entitat. El president de Diables, Èric Ricart, ha recordat l’evolució de l’entitat, sobretot en la darrera dècada.

Declaracions

Èric Ricart

En els últims 10 anys, he vist créixer la colla i viatjar per tot Europa transmetent aquest tresor que tenim a Catalunya.

L’entitat va ser pregonera

de la Festa Major de Sant Cugat el 2010.