El restaurant Author Boris obre avui a la plaça de Barcelona

170519-restaurant-author-boris.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
20/05/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

El restaurant Author Boris obre portes aquest dissabte al número 9 de la plaça de Barcelona amb una oferta variada i repartida en diversos espais gastronòmics. El local té terrassa i una barra a la part de dalt, on se serviran tapes i còctels, i al pis de baix hi ha el restaurant amb carta, menú degustació i menú diari. També hi ha sales aptes per fer reunions i celebracions més privades i una extensa carta de vins per fer tasts.

El propietari i xef d’Author Boris, Boris Fernández Cobo, creu que la proposta encaixarà bé a Sant Cugat.

Declaracions

Boris Fernández Cobo

Encaixarem bé perquè tenim una varietat de vins bastant completa, una carta molt divertida i diversos ambients. Cobrim bastants punts gastronòmics. La idea és venir a treballar, fer feliç la gent i ser feliços nosaltres.

Boris Fernández parteix de la cuina tradicional amb arrels asturianes, basques i també catalanes, però aportant-hi un toc modern. El cuiner asturià ha treballat vuit anys al País Basc amb el xef Martín Berasategui.