El Rugby Sant Cugat femení, rebut a la Generalitat per l’ascens a Lliga Iberdrola

La consellera de la Presidència en funcions, Meritxell Budó, felicita les santcugatenques pel seu ascens

210427-rugbifemenibudo_foto_cedida.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
27/04/21 a les 13:44h
 |  1 minut de lectura
Secció: Rugbi

La consellera de la Presidència en funcions de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Budó, i el secretari general de l’Esport, Gerard Figueras, han rebut aquest dilluns el primer equip femení del Rugby Sant Cugat amb la copa de campiones de la Divisió d’Honor B i l’ascens a Lliga Iberdrola. Una vintena de jugadores acompanyades pel cos tècnic del club han assistit a aquest acte.