El Sant Cugat Esport confia en la qualitat de la plantilla per lluitar per l’ascens

futbol_santcugat_esport_plantilla_2016.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/01/16 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El Sant Cugat Esport vol allargar en el segon tram de lliga la ratxa victoriosa del final de la primera volta, que l’ha situat en tercera posició al grup 3 de Segona Catalana de futbol. L’entrenador, Jose Alcaraz, confia en la qualitat de la plantilla per lluitar per l’ascens.

El Sant Cugat Esport ha experimentat una metamorfosi des de l’inici de temporada i ha anat de menys a més en el joc. La solidesa defensiva de les primeres jornades ha tingut continuïtat i ha situat el SantCu com el tercer equip menys golejat. L’arribada del davanter Pelegrín fa un mes, juntament amb els sis gols de Javi Ruiz i els cinc de Fabià Sintes, ha situat l’equip a la tercera posició després de quatre victòries consecutives. L’entrenador del SantCu, Jose Alcaraz, destaca la qualitat de la plantilla i vol centrar-se en la fórmula del partit a partit.

Declaracions

Jose Alcaraz

L’equip té molt marge de millora i tenim molta confiança amb la plantilla.

Els santcugatencs reben diumenge, a les dotze del migdia, el Can Vidalet, setè amb 28 punts.