El Sant Cugat Esport afronta un partit vital per la permanència al grup 1 de Primera Catalana de futbol al camp del Manresa aquest diumenge a les dotze del migdia. Els bagencs ocupen l’avantpenúltima posició amb 19 punts i estan a dos punts dels santcugatencs. Els locals sumen tres partits sense guanyar i els de Jose Alcaraz, quatre.
Duel de necessitats entre Manresa i Sant Cugat Esport per sortir de la zona baixa de la classificació. El SantCu vol refer-se de la golejada encaixada (0-5) davant l’Horta
a la darrera jornada de lliga. Els santcugatencs han aprofitat aquest dijous per jugar un amistós davant el Terrassa, de Tercera Divisió, amb el qual han empatat (0-0) i han recuperat sensacions. El Manresa ha reaccionat després de l’arribada del nou entrenador, Albert Garcia, i la incorporació d’alguns jugadors. L’entrenador del SantCu, Jose Alcaraz, creu que per guanyar el partit han d’estar més concentrats defensivament.
Jose Alcaraz
Jose Alcaraz no té cap baixa per aquest partit. En el partit de la primera volta, els santcugatencs es van imposar (2-1) davant el Manresa.

