El Sant Cugat té un partit molt important contra el Banyoles

-->
Enllaç copiat al clipboard
04/11/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

L’Handbol Sant Cugat rep aquest cap de setmana la visita del Banyoles, un conjunt que ocupa la tercera posició de la classificació i que arriba en bona forma. Després de l’empat de la jornada passada contra el Terrassa, els homes de De la Cruz es volen tornar a retrobar amb la victòria.

Els santcugatencs encaren el partit amb ganes de guanyar per continuar amb aquest bon inici de temporada. Una victòria davant el Banyoles, que té només 1 punt més que el Sant Cugat, els situaria en un lloc còmode a la classificació de Primera Catalana. El jugador vermell-i-negre, Juanjo González, comenta com afronta el matx l’equip.

Per la seva banda, el Banyoles ve de guanyar amb contundència al Martorell. González creu que el conjunt del Pla de l’Estany és un dels millors de la competició i que serà un partit complicat.

Jordi de la Cruz no tindrà tots els homes disponibles per aquest partit, ja que encara n’hi ha dos de baixa per lesi, el central Xavier Rius que després d’arrossegar una lesió al turmell ara pateix una contractació del baix ventre, i el porter Miquel López amb un cop a la cadera. El matx entre l’Handbol Sant Cugat i el Banyoles es disputarà aquest diumenge a 2/4 d’1 del migdia.