L’Handbol Sant Cugat torna a la competició aquesta setmana i ho fa visitant la pista del Santpedor, el penúltim classificat de la lliga. Tot i que el partit de l’anada els santcugatencs van guanyar còmodament, no es volen refiar del joc d’aquest equip a casa.
Després de la resolució del resultat del partit contra el Bordils a favor de l’Handbol Sant Cugat, els homes de Jordi de la Cruz tornen a la competició després de l’aturada de la lliga. Visitaran la pista del Santpedor, penúltim a la taula, amb dues setmanes de preparació, en les que segons explica el jugador Esteban Rodríguez, els santcugatencs s’han entrenat de valent.
Malgrat la golejada que els santcugatencs van obtenir a la primera volta, quan van guanyar per 38 gols a 24, els vermell-i-negres no es volen refiar del Santpedor, tal com comenta Rodríguez.
Jordi de la Cruz tindrà tots els jugadors disponibles, menys el lesionat Aleix Morera. El partit es jugarà demà dissabte a 2/4 de 8 del vespre a Santpedor.

