El SantCu femení debuta a Tercera Federació amb falta de punteria i derrota

Les santcugatenques es veuen superades (0-1) pel Fontsanta Fatjó

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
21/09/25 a les 20:02h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El primer equip del SantCu femení cau derrotat (0-1) a la jornada inaugural de la Tercera Federació davant la Fontsanta. Un gol d’Abril Ramón, a pilota aturada, a l’inici del segon temps ha estat suficient perquè les de Cornellà s’enduessin els tres punts de la ZEM Jaume Tubau. Les santcugatenques han fet un bon partir, però sense sort de cara a porteria. Les de Raul Raposo visiten la jornada vinent el camp del Girona.

Les santcugatenques han sortit molt endollades i el primer quart d’hora ha estat un monòleg local amb tres clares ocasions de gol per a les vermells-i-negres. La Fontsanta també ha disposat d’una bona oportunitat per inaugurar el marcador. El primer temps ha acabat sense gols, però amb ocasions vermells-i-negres.

A la represa, les de Cornellà s’han avançat a través d’Abril Ramón en una jugada a pilota aturada. A partir d’aquest instant, les vermells-i-negres ho han intentat amb un còrner, primer, un intent de gol olímpic, una pilota que la defensa del Fontsanta treu sobre la línia de gol i un nou còrner final. Molts intents, però sense el tresor més preuat: el gol.