El SantCu femení debutarà a Preferent al camp de la Fontsanta-Fatjó el 17 de setembre

20170521-el-sant-cugat-s-imposa_font_santcu.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
27/07/17 a les 15:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El SantCu femení debuta a Preferent i ho farà el 17 de setembre al camp de la Fontsanta-Fatjó de Cornellà. El conjunt vermell-i-negre s’estrena a la nova categoria després de l’ascens i també a la banqueta amb el nou entrenador, Toni Polidano. Les santcugatenques tancaran el campionat el 13 de maig a Lleida davant l’AEM B.

El SantCu ha quedat enquadrat al grup1 de Preferent amb equips propers geogràficament com el Cerdanyola, l’Atlètic Prat Delta, Sant Andreu, Sabadell, Planadeu, Molins de Rei, Fontsanta i Sant Gabriel B i d’altres més lluny, Vilafranca, Porqueres, Sant Pere Pescador, l’Estartit, el Vic Riuprimer, el Pontenc i l’AEM B. El conjunt santcugatenc s’ha reforçat amb jugadores amb experiència a Primera Divisió com és el cas de la portera de l’Espanyol Norma Méndez

i la davantera Ariadna Forment, procedent del Seagull de Badalona.