El SantCu marxarà de la ZEM Jaume Tubau cap a un nou emplaçament

L'alcalde, Josep Maria Vallès, confirma que el futbol canviarà d'equipament

Foto: El SantCu marxarà de la ZEM Jaume Tubau / Teampartners
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
20/01/26 a les 15:48h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

L’alcalde, Josep Maria Vallés, ha confirmat que el SantCu marxarà de la ZEM Jaume Tubau i s’instal·larà al nou barri de Ca n’Ametller. Vallès ha explicat que el president del SantCu, Llorenç Santasusagna, ja és coneixedor d’aquesta notícia. “Les instal·lacions de Jaume Tubau ja s’han quedat petites per aquest club i necessiten més espai”, ha afirmat l’alcalde. Per la seva banda, el SantCu, a través del seu president, Llorenç Santasusagna, destaca que “és una molt bona notícia per a l’entitat i un projecte que marcarà el futur del club.

Vallès, contundent

“La instal·lació s’ha quedat petita i el nostre compromís és cercar un altre equipament. La decisió no té res a veure amb les queixes veïnals”, ha argumentat Vallès.

Santasusagna, molt satisfet

El president del SantCu, Llorenç Santasusagna, ha destacat que “des del club estem molt contents amb aquesta notícia, compartim una instal·lació amb el Patí Hoquei amb 900 jugadors i jugadores i hem hagut de reduir els horaris d’entrenaments”.

Escolta-ho

Llorenç Santasusagna