L’escriptor santcugatenc Carles Castell ha guanyat el Premi Soler i Estruch 2017 amb el llibre ‘Set Pecats’. L’obra és un recull de contes que prenen el títol i la trama narrativa dels set pecats capitals: supèrbia, gola, ira, mandra, luxúria, avarícia i enveja. El premi es convoca anualment per l’Ajuntament de Castelló de la Ribera, a València, i té com a guardó la publicació de l’obra a la col·lecció Miratges d’Edicions del Bullent, una escultura de metall de l’artista Josep Alfonso i un premi metàl·lic de 2.500 euros.
El Premi Soler i Estruch se suma als Premis Literaris Ciutat de Tarragona
2012 i 2013, els Premis Vent de Port
2012 i 2016 i el Premi Literari de Valldoreix, amb els que s’ha condecorat l’autor per les seves obres al llarg de la seva trajectòria. Castell ha subratllat que guardons d’aquest tipus conviden els autors amateurs a continuar escrivint.
Carles Castell
‘Set pecats’
El protagonista de cada història és un escriptor o escriptora que en l’exercici de la seva activitat es veu abocat a caure en un dels set pecats capitals. L’obra dóna peu a situacions i reflexions al voltant del món de l’escriptura, convertint els personatges en instruments per presentar les febleses i les contradiccions de la naturalesa humana.

