El santcugatenc Jordi Aguilà comença aquest mes de març el rodatge de ‘La casa vieja’

jordi-aguila.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
19/02/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El santcugatenc Jordi Aguilà rodarà el mes vinent el seu primer curtmetratge. Es tracta del projecte final de carrera d’aquest estudiant de Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra . Amb un pressupost de 3.000 euros, Aguilà compta amb un equip de 20 persones entre amateurs i professionals del cinema.

‘La casa vieja’ és el títol de l’opera prima d’Aguilà, una història de suspens i terror inspirada en ‘Darkness’ i ‘Els sense nom’, dos llargmetratges del director català Jaume Balagueró. El rodatge arrencarà el proper 9 de març i s’allargarà una setmana. Fins a 20 persones, entre novells i professionals, col·laboraran en aquest projecte, produït pel lleidetà Joan Coll, company de carrera d’Aguilà.

Lleida ha estat l’escenari escollit per Aguilà per realitzar aquest curtmetratge. Tot i que es filmarà en video digital i no en 35 milímetres, la voluntat de l’autor és que l’obra es projecti en sales de cinema i es mogui per festivals de curtmetratges.

Jordi Aguilà té 23 anys i el proper mes d’abril s’incorporarà com a becari de realització al programa ‘Històries de Catalunya’ de TV3.