Buscar diferents estratègies per afrontar la situació de crisi i, per tant, ser més competitius és la finalitat del primer taller dirigit a emprenedors i empresaris que organitza el Sant Cugat Trade Center i Global Med. Aquest dimecres s’ha inaugurat aquest cicle amb la innovació com a tema principal a tractar.
La sòcia directora de Global Med, Concepció Curet, ha destacat que l’objectiu del taller és la participació de les empreses i la posterior aplicació de les tècniques innovadores al món empresarial. Curet explica de què tracta el taller.
Jordi Puigneró
El regidor de Comunicació i Societat de la Informació, Jordi Puigneró, ha estat l’encarregat d’inaugurar el taller. Segons Puigneró és important la innovació en temps de crisi.
Concepció Curet
El cicle està patrocinat pel Grup Catalana Occident i col·labora l’Associació Sant Cugat Empresarial i el restaurant Xarlot.

