El Síndic de Greuges de Sant Cugat efectua més d’una vintena d’actuacions durant l’octubre

Les vies telefònica i presencial, les més habituals dels ciutadans que consulten el Síndic

201102-ramon-palacio-sindic-a-localpres.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
03/11/20 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El Síndic de Greuges de Sant Cugat ha dut a terme durant el mes d’octubre 23 actuacions, de les quals 14 han estat queixes i nou peticions d’assessorament. De les queixes rebudes, vuit han quedat desestimades, dues s’han traslladat al Síndic de Catalunya i quatre s’han admès a tramitació. Les queixes han abordat temes sobre impostos i taxes, seguretat, medi ambient i educació, entre d’altres temes. Pel que fa als assessoraments s’han traslladat les peticions a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), a l’Ajuntament i a administracions i oficines de fora de l’àmbit local.

La presencialitat i l’atenció telefònica, amb vuit atencions cadascuna, han estat les vies de comunicació preferides per les persones que s’han adreçat al Síndic. Durant l’octubre, el Síndic ha mantingut reunions amb institucions i entitats com Càritas, la Plataforma de Pensionistes de Sant Cugat, l’AMB i l’Ajuntament. Arran de la situació sanitària, el Síndic actua ara només de manera telemàtica.