L’Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra i un dels cors catalans més reconeguts, la Coral Càrmina, ofereixen aquest vespre al Teatre Auditori un concert de ‘La passió segons Sant Joan’, de Johann Sebastian Bach. Es tracta d’una de les obres sacres més belles i reconegudes, i una de les peces vocals més importants de Bach.
A les portes de Pasqua, el Teatre Auditori clou la seva programació del primer trimestre del 2005 amb una de les obres sacres més belles i reconegudes de Johann Sebastian Bach, ‘La passió segons Sant Joan’. Aquesta peça és coneguda com la ‘passió petita’, en contraposició a una altra composició de Bach, ‘La Passió segons Sant Mateu’, una obra més llarga i amb una major importància de l’orquestra. El concert anirà a càrrec de l’Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra i la Coral Càrmina, sota la direcció de Fernando Marina i Gerard Claret. Els papers solistes estaran protagonitzats per Joan Cabero, que interpretarà l’Evangelista, i Marc Canturri, que farà de Jesús. El director de l’Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra, Gerard Claret, ha explicat que en aquesta ‘Passió’ el principal alicient és la part coral, però ha afegit que a la seva formació li fa especial il·lusió participar en el concert. L’escoltem.
L’Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra i la Coral Càrmina ja havien col·laborat en un altre concert de Bach, el Magníficat, que va arribar al Teatre Auditori de la nostra ciutat fa un parell d’anys. ‘La Passió segons Sant Joan’ es podrà veure aquesta nit, a partir de les 10, i el preu de les entrades en taquilla és de 21 euros.

