El telèfon 010 d’atenció ciutadana rep una mitjana de 700 trucades diàries

-->
Enllaç copiat al clipboard
23/09/02 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Municipal

El servei telefònic d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, el 010, està atenent un promig de 700 trucades diàries. L’Oficina d’atenció està incorporant diferents serveis perquè, en un futur pròxim, es puguin realitzar a través d’Internet.

Des de la seva creació, ara fa 8 anys, el servei 010 s’ha anat consolidant i molts ciutadans ja l’utilitzen com a font d’informació sobre la ciutat. La responsable de l’oficina d’atenció ciutadana, Gemma Foj, considera que el servei està totalment consolidat.

La majoria de consultes que rep el 010 són d’adreces o números de telèfon d’entitats i establiments comercials. Els usuaris també l’utilitzen per reclamacions, queixes i suggeriments sobre els serveis municipals o la conservació de la ciutat. Segons la responsable del servei, encara hi ha molts usuaris que NO saben que el 010 permet fer moltes gestions i tràmits municipals, sense haver-se de desplaçar:

A través del servei telefònic també es poden fer els pagaments dels impostos municipals i actualitzar dades del padró. L’Ajuntament està treballant perquè, de forma gradual, tots aquests serveis es puguin fer també a través d’Internet.