El Valldoreix vol fer història aquest diumenge pujant a la Segona Catalana de futbol

futbol_valldoreix_font_valldoreix2018.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
23/05/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El primer equip del Valldoreix Futbol Club lidera des de la jornada 1 el grup 11 de la Tercera Catalana i aquest diumenge es pot proclamar campió i ascendir a Segona Catalana per primera vegada. Els verd-i-blancs sumen 75 punts, els mateixos que el segon classificat, la Gramanet, però amb goal average per als valldoreixencs. L’entitat fa vuit anys que va nèixer i aquesta és la primera temporada que ha completat totes les categories del futbol base.

El Valldoreix Futbol Club està a només 90 minuts d’aconseguir un ascens històric a Segona Catalana. L’equip va tenir un inici demolidor amb set victòries i un sol empat que va servir perquè aquesta primera plaça no caigués a mans d’altres conjunts. 33 jornades liderant la classificació, fet bastant insòlit en aquesta categoria. El tècnic, Jose Vargas, compleix la tercera temporada al capdavant del conjunt valldoreixenc on va assolir una vuitena plaça en el primer any, una sisena al segon i en aquesta tercera pot pujar de categoria. Vargas ressalta que l’equip està preparat per afrontar aquesta final.

Declaracions

Jose Vargas

Anem amb la il·lusió de pujar. Serà difícil, però ho volem aconseguir.

El matx entre el Sant Ignasi i el Valldoreix es disputa aquest diumenge a les dotze del migdia a camp barceloní.