El Volei Sant Cugat, present als torneigs de Torrejón i Sant Esteve Sesrovires

voleibol_torneig_internacional_2013-14_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
03/01/14 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Voleibol

El Club Voleibol Sant Cugat tanca l’última setmana de les vacances nadalenques participant als torneigs de Torrejón i Sant Esteve Sesrovires. El club santcugatenc competirà amb dos equips infantils i un juvenil al torneig madrileny i un infantil i un cadet al català. Les dues competicions tenen lloc aquest cap de setmana.

Els equips que marxen aquest divendres cap a Madrid començaran la competició dissabte. Un dels infantils s’enfrontarà al Benidorm i el Torrejón A, l’altre jugarà contra Torrejón B i el Citta di Carpi italià. El juvenil tindràn com a rivals el Benidorm i el Leganés. El torneig acabarà diumenge a dos quarts de sis de la tarda amb el lliurament de trofeus. El Sant Esteve organitza la 4a edició del Torneig Volei-Reis, un campionat adreçat a equips infantils, cadets i juvenils, on el CV Sant Cugat estarà representat per un conjunt infantil i un cadet. En aquest cas la competició s’obrirà aquest divendres a la tarda i acabarà diumenge al migdia amb les finals. El torneig té un caire solidari amb els nens més necessitats. Les participants poden col·laborar portant una joguina nova. El torneig Volei-Reis compta amb la participació de clubs catalans i el CV Haro de La Rioja. El president del CV Sant Cugat, Miquel Martínez, destaca aquest Nadal com un dels més intensos de l’entitat.

Declaracions

Miquel Martínez

No recordo un Nadal tan intens. Els torneigs aporten un valor important de convivència a l’equip.

Altres equips del club han participat durant aquestes vacances als torneigs d’Esplugues, Getxo i Mòdena.