Una trentena de nois i noies dels IES Leonardo da Vinci, Arnau Cadell i Joaquima Pla i Farreras han participat al 2n torneig de voleibol i futbol sala organitzat per l’OMET que s’ha celebrat aquest diumenge al pavelló de voleibol de Sant Cugat a Valldoreix. Els participants, dividits per equips, han disputat diversos partits dels dos esports i han pogut compartir una jornada amb alumnes dels altres instituts de la ciutat.
La jornada ha començat a les deu del matí. Els nois i noies s’han dividit per equips i han disputat diversos partits de voleibol. A dos quarts de dotze del migdia ha arribat el torn del futbol sala. Els 30 participants han sortit a la pista verda, situada al davant del pavelló, per disputar diversos partits de sis minuts. La coordinadora de l’activitat, Ester Garcia, considera que el segon torneig de voleibol i futbol sala ha estat un èxit.
Ester Garcia
Els participants expliquen a Cugat.cat com s’ho han passat.
Participants
D’aquesta manera l’OMET consolida una activitat per a nois i noies de quart d’ESO i primer de batxillerat que té com a objectiu la pràctica esportiva i l’afavoriment de la interrelació dels participants.

